Saturday, October 15, 2011

awak tahu tak????

awak tahu tak???saya sangat sayangkan awak...saya pom xtahu kenapalah saya terlalu sayangkan awakkkk!!!!!!

sudah lama saya makan hati dengan perbuatan awak tapi saya masih bersabar dengan perlakuan awak pada saya sebab saya pikir saya sayangkan awak...tapi pernah tak awak pikir perasaan saya bila awak buat macam tu!!!...saya rasa awak xpenah pikir pom sebab tu awak xpeduli apa yang saya rasa..

awak tahu tak??? suatu hari saya dapat tahu awak sedang bermain kasih dengan orang lain..saya sabar lagi sebab saya tahu awak dalam dilema..saya terima lagi semua tu..kawan-kawan cakap betapa bodohnya saya boleh terima semua tu...saya akui memang saya bodoh sangat sebab masih terima awak..tapi xpe, saya tetap terima awak sebab saya tahu awak xberniat nk buat macam tu......betol tak awak???

awak tahu tak??? sekarang hubungan kita sudah hampir empat tahun..tapi saya rasa sekarang ini saya hidup sendirian..awak xpenah pedulikan saya,apa saya buat???saya sihat ke tak?saya dah makan ke belom? macam mane pelajaran saya sekarang? ada awak tanya semua tu???xde kan???saya bukanlah lapar nak awak tanyer semua tu..tapi apa guna status kita kalau awak buat saya macam ubat...bila awak sakit,awak cari saya, bila awak sihat awak terus lupakan saya...its okkkk...its alright..saya tahu siapa di sisi saya saat awak tinggalkan saya....

awak tahu tak??? berapa liter air mata saya gugur sebab awak??awak tak tahu kan???sebab ape awak tak tahu????sebab awak xpenah amk tahu...betol tak awakk????


awak tahu tak???saya dah letih dengan permainan awak nii...saya rasa nk sangat pergi jauh dari awak tapi xboleh....

its ok awak.....saya terima semu ini dengan hati terbuka dan lapang..saya tahu semua ni dugaan dariNya...saya harus kuat dan tabah hadapi semua niii....


terima kasih awak sebab sudi teman saya selama empat tahun....

sekian.......

2 comments: