Wednesday, October 6, 2010

~CoratCoretHidupKu~ wink3




~Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua~

Saya diberi nama Noor Amalina. Saya dilahirkan dikampung Kutan Tengah, Wakaf Bahru, Kelantan. Tats mean saya adalah anak jati Kelantan. Bangga taw jadi sebhagian warga Cik Siti Wan Kembang ni..hehehehe. Saya  mempunyai 9 orang adik beradik. Ramai kan?? tapi ramai askar2 jer, aku sorang jer anak tunggal perempuan dalam keluarga xtermasuk myMum la...hehehe. Maknanya 8 hero dan sorang jer heroin. Lau cte hindustan mesti heroin xtahu nk bt pilihan macam mane nii..(gurau2). Walaupun saya dilahirkan di Kelantan tapi saya dibesarkan di Sabah dan Sarawak. Sebab itu dalam keluarga anak sorang adik lahir kt Sabah dan sorang adik lahir kt Sarawak. Nasib baiklah saya bukan warga SS (Sabah bha dan Sarawakian). Lau x, mesti xmerasa anak jati "Kelate". Saya mempunyai dua orang abang dan enam orang adik yang nakal-nakal tapi cute macam saya. Xlah, bergurau jer.. Perasan tol laaa....Yelah lau kita xpuji diri sendiri, sape lg nk puji kan???hehhehehe....Bukan ape, kita harus bersyukur dengan apa yang kita ada. Semua itu anugerah dari Allah s.w.t tau...so say la "Alhamdulillah". 
errmmm...ape lg ekkk???xtahu nk cite apa lgi..actually no more idea lahhhh.... Ohya, saya ada dua sahabat yang sangat saya sayangi, merekalah sahabat dunia akhirat saya. Iaitu Syaza dan Ain. Mereka pun asal "kelate". Made in Kelate la niiii...~lalalalaalala~
ermmm...setakat tu jelah dulu ekk...dh ngantuk laaa....next time sambung lagi..tata.....Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment